Posts by Teirusu

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    Queridos Jugadores,


    El servidor ha estado en mantenimiento durante un par de horas. Ayer, fue el 7º aniversarion de Metin 2 SG (Fecha de comercialización) y creemos que las configuraciones actuales son demasiado duras para los nuevos jugadores. Hemos hecho algunos cambios radicales respecto a los niveles bajos principalmente y hemos mejorado la interfaz de juego que creíamos que no estaba correctamente diseñado y algunas otras funciones dentro del juego que no se explicaban correctamente y nuestro equipo teníamos que explicarlas.




    Los cambios son los siguientes:


    Interfaz de Juego:


    • Las misiones principales son ahora amarillas
    • La primera misión principal ahora parpadea
    • La mayoría de las misiones de nivel bajo mostrarán las recompensas que proporcionan
    • Chaegirab muestra ahora el tiempo que queda para entregar el siguiente objeto de su misión de biólogo (redondeado en horas)
    • Se ha cambiado las frases imprecisas de los libros por un temporizador real al intentar leerlos
    • El nivel de los monstruos esta ahora escrito cerca de su nombre, junto a un signo si son agresivos


    Cambios dentro del juego:

    • Incrementada la experiencia y el oro en los mapas 1 y 2
    • Las tiendas NPC venden los objetos de siempre, pero con mayor calidad (+)
    • Eliminada la mayoría de las misiones secundarias de nivel bajo y a su vez, incrementada la recompensa de las que no se han removido.
    • Reducido el numero de objetivos en las misiones de caza y aumentado la experiencia y el oro que proporcionan.
    • Las misiones de caza proporcionan nuevas recompensas a partir de nivel 30, permitiendo al jugador conseguir un equipo decente a nivel bajo.
    • Eliminado las misiones de caballo del 2 al 10, simplemente dándole la medalla al chico del establo se completa la misión.
    • El tiempo de refresco de la misión del caballo es de 3 horas.
    • El tiempo de refresco para leer libros es de 10 a 12 horas.
    • Los metines reaparecen más rapido. (y por lo tanto, aparecen con más frecuencia)
    • Las misiones del biólogo de nivel 30 y 40 no tienen tiempo de refresco.
    • Puedes realizar diferentes misiones del biólogo al mismo tiempo.
    • Como consequencia del #11, ahora el monóculo funciona de diferente manera. Ya no hace falta hacer click en el objeto, solo tienes que hablar con el biologo y decirle que misión quieres eliminar el tiempo de espera.
    • Añadido cambiadores y añadidores verdes en los metines de nivel bajo.
    • Añadido un nuevo ticket "Novato" en el primer Cofre de Aprendiz, por lo que ya no es necesario mandar un correo y los personajes del reino azul también pueden solicitarlo. Funciona como un anillo de TP

    Esperamos que os gusten los cambios y deseamos que disfrutéis de nuestro evento para celebrar nuestro aniversario.


    Muchas Gracias, el equipo de Metin2 SG



    I think this is not the right thread to argue about National War/Siege War, since this is about the Helpers update. There is a whole section called "suggestions" to write about it.


    Anyway I will quote you:

    Quote

    Teirusu didn't give us any reward due to the fact that "not enough players joined relative to the number of players online" or "the war wasn't good enough" or "yellow kingdom didn't join at all" etc.

    That is true. Except the part of "Yellow didn't join at all". If any kingdom is missing, no matter the kingdom, there is a high chance of not getting a reward. Only if I see players are enjoying a good fight, even the lack of one kingdom, I may change my judgment. If two kingdom doesn't join, there won't be a fight and hence, every kingdom will get a -25%. This is very simplified, there are many fact I take in consideration to provide a fair reward but it brief, it looks like that.


    The problem is always the same thing. Our meaning of fair is different. No matter how many times we told to the players, it seems to be ignored. National war it doesn't involve a kingdom, involve all the kingdoms, and the reward is settled making focus on the participation from all the kingdoms, no matter how your own kingdom try. In fact, it shouldn't be a waste of time, because national war or siege war it should be funny, and you should join because it provide a good pvp arena to test yourselves, not joining just to get a reward.




    Quote

    We don't join one time SW ( which by the way, i believe the way it is now, it has many flaws and is not the most attractive event from many points of view ), -25%.

    This is the 3rd or the 4th time I have to set -25% due lack of participation. So is not something up to yellows. I already explained earlier. -25% Has been set before, and will still set, as long as the requeriments are met.


    Again you are focusing about "we don't get exp", and the most important thing, which is "SW is not attactive from many points" you just tell us between brackets. I really don't understand how you can spend a lot of time, making a huge post about reason you dislike about NW/SW rewards, but the most important, which is improve our events, you just say one sentence in brackets.


    For last, and not least important, I just want to say, and hope it isn't rude: I don't care who win the rewards from NW/SW. So everything related with "This GM/GA like one kingdom or one player more than others are just pointless words". This sentence is applied not only on events, but also in most matter in the game. For us, every player is the same, no matter if he spent 1000€ or 10€. No matter if he is from a kingdom or another, no matter if he have been in the server 10 years or 1, or if he talk to us everyday or just for help.


    I hope I was clear enough, and I really hope I don't get an answer here but a thread on suggestion telling us why Siege War is not attractive and how it can be enhanced.

    As Vyenna said, is not a new feature. It is already in-game long time ago and as many other features we added to National War (like the "invitation mode" where every king get a certain number of "passages" to NW and he only gives to the players he think it should join) that wasn't welcome.


    So I don't want to give a chance to be honest. I already did with some old events and none of them worked again, they failed in the same way they failed time ago.

    Si lo sabemos y es intencionado.


    Devil Catacombs es una dungeon de party, y hacer lo que tu dices solo hace que se promueva más el hecho de hacerla una sola persona con buffer, que es contrario a nuestros ideales, por lo que algunos bosses no han experimentado estos cambios.

    Queridos jugadores,


    Nos hemos dado cuenta que removiendo el stun lock hemos dividido a la comunidad en dos, y por ello, hemos reconstruido completamente el sistema de ataque de Metin2 con el fin de complaceros a todos.


    Después de mucho tiempo y horas de trabajo, y gracias a los comentarios constructivos de muchos de vosotros, ya está terminado.
    Por ello podemos decir orgullosos que ahora mismo, todo el mundo debería estar contento debido a las respuestas a vuestras peticiones, pero como siempre, seguidas de nuestra filosofía acerca del equilibrio en el servidor.


    Los cambios importantes son los siguientes:


    - El Stun lock no ha sido completamente removido, pero si mejorado: Los jugadores no serán capaces de bloquearse durante el pvp o las raids, pero podrán escapar como lo hacen actualmente. Sin embargo, las colisiones y las caidas siguen siendo posibles.
    Es también posible tirar a tus oponentes al suelo, pero sin bugearlo. La buena noticia para los Asesinos es que ahora serán capaces de hacer su preciada habilidad, que obviamente es más difícil que antes, pero ya no será basado en presionar botones aleatorios;


    - El auto ataque ha sido removido (solo en PVP): Ha sido una gran plaga para el pvp y las raids, haciendo inutiles las habilidades y las mecánicas del juego (por ejemplo el Stealth), bajando la habilidad, y la inteligencia del duelo a la nada;


    - Reducción en la habilidad de Cura : Los magos ahora pueden escapar del stun lock, y dada esta reducción, ya no es necesario equlibrar su estilo de juego;


    - Respecto al PVM, los monstruos han vuelto a como eran antes de tener stun-lock, excepto porque ahora tienen un 40% de no hacerlo, haciendo el pvm más fácil que antes.


    - Para el PVM de los Jefes: Los jefes se mantendrán como hasta ahora, no será necesario nunca más bloquearlos en la pared para matarlos, por lo que será más fácil matarlos e incluso más seguro.


    - Arreglado los gráficos de los Herreros de Gremio en la Torre de Demonios y elNPC Ghost en el Laberinto Orco (la Mazmorra de nivel bajo).


    ¿Todos estos cambios haran ahora perfecto el servidor?
    Claro que no, pero estamos contentos de escuchar vuestras opiniones, incluso más sabiendo que todos estos cambios deberían hacer a todos los jugadores felices y convertir el pvp en algo estratégico, que necesite habilidad y que no sea simplemente aleatoriedad.


    Esperamos vuestras opiniones para mantener el servidor en un estado positivo y de mantener una gran experiencia de juego para todos.



    Sinceramente,
    El equipo de TEC Interactive.

    Xalbador is giving the answer to the problem "Because of the delay, which occurs if you dismount of a horse." This is something that most of the players of Metin2 know. There is no need to be a rule (because if you dismount, it goes against you) is something you actually don't want to do. A rule is made to not allow players to do something you don't want to do.


    As you replied, dismount of the horse create a delay, and is not my internet, so blame me is pointless. Every player who play metin2 know that there are some issues with this. Players seeing different position of the characters or player placement issues with the horse mount/dismount. This is also an issue on OX, where players something got kicked because they think they are on a square, but actually the character didn't move. Your own character move fluently, but that doesn't mean that your character is actually moving, or have any delay with the server.


    Saying this, the most fair solution is just trust on the GM/GA screen. No one can manipulate it and we don't care who wins so we don't give advantage to anyone. If we allow players submit a screen, every player will come with a different resolution, making it impossible to end.


    Anyway, Reading this and seeing that players can't accept this fact, I actually accept your blame and is my fault. I should never bring back Horse Race. I tried to recover this event and see if we could actually make it regular again (as we did before, which was monthly as sumo) but I was wrong. This event leads to argue mostly of the time I run it, so tomorrow will be the last time it will be run.


    As always, I appreciate a lot your feedback, because it help us a lot to improve our events, no matter if deleting unwanted event or improving those who can be improved.

    Dear players,


    As you may know, from saturday 13 to saturday 20 Olympic event will take place.


    From this date, everyday at 3.P.M GMT a Budokan, Horse Race or Sumo will take place, except Friday, which all three events will take place consecutively. The events will reward players with points that will contribute to their kingdom for a final reward. Besides, players will get TP if they win in at least one of those events or contribute with most points.


    Rewards:


    The players who get more points for their kingdom will receive rewards, which will be:


    First - 100.000 TP
    Second - 50.000 TP
    Third - 25.000 TP
    At least 1 point - 5.000 TP.


    The kingdom with the most points will receive 50% experience bonus, second and third receive 25%


    Points.


    Budokan:


    The winner of every category will get 2 points. The player who lose against the winner get 1 point, beside the regular rewards.


    To check rules or how does it work, please, check this thread.


    Please, take note that this Budokan is not a regular Budokan and will NOT count to the hall of fame. Saturday Budokan will count for Hall of Fame and NOT for Olympics Ranking.


    Sumo:


    The winner of sumo will get 3 points, second player 2 and third player 1 for every category.


    To check rules or how does it work, please, check this thread.


    Horse Race:


    The winner of horse race will get 3 points, the second 2 and the third player 1.


    How does it works:


    You must run through a map from a start point to a goal, announced by the GM/GA. The faster players to reach the goal using a horse will get a reward.


    Rules:


    - Items are allowed except carrying a weapon. Remember: You can't carry a weapon neither you or your inventory. If you have a weapon, please, place it on the Shopbox. Again, detecting a weapon in the winner inventory will disqualify the player.


    - As before, is forbidden to carry Bravery capes or any item which can ruin the run of any participant, like the Curse Ring. Any player who carry any offensive item on their inventory will be disqualified.


    - Players can carry any not forbidden item or use any potion to increase their speed. Skills are NOT allowed, and only the Regular Horse is allowed. No power mounts, no white lion, nothing. Just any level regular horse.



    Hall of fame


    Players:


    Player Event Wins Points Kingdom
    25cm 6 18 Elgoria
    Xalbalow 5 17 Elgoria
    XandroFarm 4 16 Elgoria
    Chiye 3 12 Asmodia
    AlmightyBeast 3 9 Elgoria
    MiniOreo 4 9 Asmodia
    NormalNicht 2 8 Pandemonia
    xSheyn 3 8 Elgoria
    IwickedI 1 6 Asmodia
    SkyquakeR 1 6 Asmodia
    NexaIncantare 2 6 Elgoria
    Ghavage 1 4 Elgoria
    InsaneLowLvPvP 1 4 Asmodia
    Korr 1 3 Elgoria
    SoKawaii 1 3 Elgoria
    xLykan 1 3 Pandemonia
    FinleyBoss 1 4 Elgoria
    Kloder 1 2 Elgoria
    KingGolDAce 1 2 Elgoria
    Zynox 3 4 Asmodia
    NOVOLINE1 2 3 Asmodia
    B0RN2F1GHT 1 1 Elgoria
    blazze1 1 2 Elgoria
    FarmerT 1 2 Pandemonia
    najiko 1 2 Asmodia
    BabyDrink 1 2 Asmodia
    Received 1 3 Pandemonia
    MrPolk 1 2 Elgoria
    FarmingforLife 1 1 Elgoria
    Strobe 1 2 Elgoria
    LillyMae 1 2 Asmodia



    Kingdom's total score:


    Pandemonia Asmodia Elgoria
    Points 13 50 100

    Dear players,


    In celebration of the Olympics of RIO 2016, from Saturday 13 to Saturday 20 of this month, a new quest will be available for all players from level 30.


    What is this quest about?


    During this time, all players will have a new quest:


    [IMG:http://image.prntscr.com/image…9449798b6541d03040798.png]



    In this quest, the player must talk with Yu-hwan, the npc located on the second village of each kingdom.


    In this quest you must collect Medal's Pieces 'killing any mob between your level (+/- 10) and more than level 30. These pieces are stackable and tradable, and once you collect the 5 different parts, the player must bring it to Yu-hwan to get a reward.



    [IMG:http://image.prntscr.com/image…848709329dc3042431261.png]


    The reward for this quest is the Hero's medal (see the picture below) and a chest based on your character's genre, Athena's Chest if is female Milon's Chest if is male. You can continue doing the quest over and over to collect more chests, the Hero's medal is a one time only reward.
    Don't worry about which one is the best, both chests contain the same items, only some items which require a certain genre are changed, so male players can't receive female items.


    Please, take note that Hero's Medal countdown start after getting it, just after finish the first quest and also the Milon's Chests can only be opened by male characters. You can't open a Milon's Chest with a female character or an "Athena's Chest" with a male.


    [IMG:http://image.prntscr.com/image…54301890584296bd576a8.png]



    Besides this quest, there will be also another exciting things during this Olympics:


    There will be events every day at 3 p.m. GMT: Sumo Ring, Horse Race or Budokan


    Keep in mind that each IP can participate only once. The winners of these events will get points alongside the usual prices for these events. These winners will be on the forum and will contribute with points to their kingdom. Depending of the event, players will receive different points. All the information about how many points players will score, will be explained on the Kingdom's Olympic thread.


    On Friday, from 3 P.M there will be all three events: Sumo, Horse Race and Budokan.


    After these Events are over chances to drop the event chest pieces will be increased for the rest of the weekend and there will be a combined Metin and Boss spawn so players can immediately start using the increased drop


    The big event on Friday gives twice the amount of points for each event and the regular event rewards are also increased by 100%


    The kingdom with the most points will receive 50% experience bonus, second and third receive 25%


    The players who get more points for their kingdom will receive rewards, which will be:


    First - 100.000 TP
    Second - 50.000 TP
    Third - 25.000 TP


    If you have at least 1 point you get 5.000 TP.


    Random Metin Spawn, Boss Spawn, Find The GM and Quiz Events will be held.


    We wish you a very exciting hunting!


    The Metin2 SG Team


    Lampii, we strongly suggest you to speak with Paymentwall support. We are just offering the service the provide to us. So first get in touch with them. If for some reason they tell you to contact with us, send us a ticket on Metin2.sg/Support.


    Remember forum is not the way to report this problems.

    I don't know what would be interesting about the map @luk96 is suggesting. To be honest I don't see the point of it. As @KillerBambi stated, a Sura or Warrior can pvm easily, but that doesn't mean a Mage or Assasin can't level up. They are different, as some characters are focused on PVM and others on PVP.


    The reason I say this is because when we are talking about a Dungeon party-based, we focus on add mechanics to force players to party, and that's why some mobs can't be damage except for a class. But a map? What is the reason we should create a map just focused on some class? Creating a map is not easy and make class restrinction will only make other class angry. As you saw in our newest dungeons, all class are useful, just in some parts, you need a specific class. What you are suggesting is just make useless others class in the whole concept of the map.


    About the Metin map, I don't see the point of wasting our time creating a new map just to add something is already in all the maps of the game. Don't you would prefer to suggest something new that is not already on Metin2? A new map which contains something new? Or would you prefer to spend our time in create a metin map instead of a new map?

    • TIENDA OFFLINE, NUEVA DIVISA Y NUEVOS OBJETOS

    La tienda offline te permitirá abrir una tienda mientras estas activo en el servidor durante un tiempo determinado, sin importartar tu conexión o lo que hagas mientras dentro del juego.


    [IMG:http://puu.sh/pkB6K/df9f960a40.jpg]


    En cualquier momento, puedes abrir tu shopbox haciendo clic en el icono del paquete y añadir tus objetos


    [IMG:http://puu.sh/pkBcy/13e5c700df.jpg]



    Como verás, podrás también vender tus objetos por otra divisa, llamada a dia de hoy: won. El Yang y el Won son las dos divisas coreanas, pero ya que aquí usamos el Oro, quizás podríais ayudarnos a buscar un nuevo nombre para el Won.


    Si introdujiste un precio equivocado, puedes rehacerlo simplemente arrastrando el objeto de nuevo a tu inventario (El paquete normal necesitaba un clic, pero dado que puedes equivocarte y borrar los objetos sin querer, es mucho mejor).



    [IMG:http://puu.sh/pkBCk/6de923b0c4.jpg]


    Ya que puedes hacer click en los objetos sin cancelar su precio, puedes vmoverlos dentro del shopbox para organizarlos


    [IMG:http://puu.sh/pkBKd/7a42b6f38f.jpg]



    Ahora podemos introducir las espadas de batalla simplemente moviendo las perlas hacia abajo. Como también puedes ver, los nuevos objetos tienen un tono azul, para saber siempre los objetos nuevos que recibes en tu inventario.



    Por último, pero no menos importante, puedes mover el oro de tu shopbox desde tu inventario y viceversa.


    [IMG:http://puu.sh/pkC6v/2a8c469980.png]



    Ya que la shopbox está protegida por tu contraseña de almacen, puedes almacenar tu oro de manera segura y te permitirá mover el oro facilmente entre los diferentes personajes de tu cuenta.


    • FAQ
    • ¿Cuando espera salir esta actualización?


      La actualización esta ya implementada y solo aquellos que pidieron ser voluntarios, tienen acceso ella. Una vez testeada, estará disponible para todos los jugadores


    • ¿Como podemos conseguir la shopbox y cuanto dura?


      No es algo 100% seguro, pero probablemente la shopbox estará disponible en la Item mall por 5.000 Tec Points y durará 30 dias. Se añadió a los voluntarios que lo pidierón en su fase de beta. La tienda durará 8 o 12 horas, ya que no nos gustaría ver todas las ciudades llenas de tiendas permanentes


      Las tiendas son inmortales, pero por supuesto, no toleraremos ningun acto abusivo, como colocarlas de manera que bloquean los npc. Preferimos que no salgan de la zona segura y no delante de la Vendedora General o el Herrero


    ----



    • NUEVA GUERRA DE GREMIOS: EL ASEDIO

    El asedio es un nuevo tipo de Guerra de Gremio que recompensa la estrategia y el trabajo en equipo. Puedes declarar la guerra de la misma forma de siempre


    [IMG:http://puu.sh/pkDRk/4f109d010e.jpg]


    Sin embargo, para participar solo puedes usar dos objetos: un arma y una armadura. Especificamente hechos para esta Guerra de Gremios. Puedes comprar los objetos del NPC Hong-Hae


    [IMG:http://i.imgur.com/L845Jsz.jpg]



    Una vez equipado, puedes entrar en la nueva arena. Para ganar la Guerra, debes destruir los dos metines del equipo contrario. En tu estado actual es imposible, por lo que tendrás que conseguir Monedas de Asedio y comprar mejoras



    [IMG:http://i.imgur.com/sSdFyqr.jpg]



    Para conseguir monedas, podéis ir tanto a la izquierda como a la derecha de vuestra "Base" y destruir los Metines. Cada Metin te proporciona una cantidad fija de puntos y reaparecen despues de un determinado tiempo. Las mejoras afectan a todo el gremio y desaparecen si desconectas antes de finalizar la guerra.
    [IMG:http://i.imgur.com/93Oeo5j.jpg]


    Si destruyen tus Metines, la guerra termina y pierdes.


    [IMG:http://i.imgur.com/Ace5F9P.jpg]



    Estaan coloreados de azul para un equipo y rojos para el otro.



    • FAQ
    • ¿Cuando estará esta actualización?


      Muy pronto. Igualmente lo que saldrá será una version Beta. Habrá pocas mejoras y algunos problemas de equilibrio al principio. Esperamos que junto a vuestra cooperación como testers, podamos mejorarlo y hacerlo a un mejor gracias a vuestras opiniones.

    • ¿Tendrán efecto las Habilidades, recompensas del biologo y DDS durante la guerra?


      Podemos deshabilitar el DSS para este mapa en concreto, sin embargo las habilidades y las misiones no. Todavía seguimos pensando en que podemos hacer, sin embargo, el problema del equilibrio de los objetos esta ya fuera, lo que hará la batalla más equilibrada para los jugadores nuevos respecto a los viejos.

    • ¿Se puede usar caballo?


      Lo hemos deshabilitado, ya que la comunidad parece no gustarle. Todavía estamos pensando acerca de las mascotas, las pociones o las mejoras.

    • ¿Planeáis hacer eventos relacionados con esta nueva Guerra de Gremios?


      Si a los jugadores le gusta, si. Para ser sinceros, podemos cambiar todo el sistema de gremios, añadiendo edificios, nuevas mazmorras para gremios u organizar torneos semanales con premios. Esto es solo un pequeño paso hacia algo más grande.


    ---


    • REFINADO PLUS

    Metin2 es un juego de azar. Practicamente todo lo del juego depende de suerte y porcentajes. El mayor ejemplo es sin duda el sistema de mejora. Me imagino que todos los jugadores han sentido al menos una vez la frustración de fallar su arma, armadura o accesorio.


    A pesar de que SG no es tan malo como cualquier otro, al disponer de objetos como Blacksmith's Memo, Wiseman's Memo o el Diamante del Herrero, hemos creado un nuevo sistema que añadirá más azar al juego, pero con mejores resultados.


    [IMG:http://puu.sh/pkFxJ/98d9e93821.jpg]


    El Refinado Plus permite añadir más objetos y dinero a una mejora, a cambio de un mejor % de acierto.


    El porcentaje va de 2% luego un 3% más y después un 5% más. Solo puedes conseguir un 5% más siempre y cuando hayas cumplido los anteriores 2% y 3%, pero a su vez no es obligado, por lo puedes usar solo el 2% o el 3%. El Refinado Plus solo funciona para objetos +6 o superior.


    [IMG:http://puu.sh/pkFOc/25d85c080f.jpg]


    Algunos objetos podrán encontrarse en Mazmorras, o a través de ciertos enemigos para incentivar que se usen todas las zonas que el juego ofrece.



    • FAQ


    • ¿Cuando estará esta actualización?


      El Refinado Plus está ya completamente listo, pero necesita bastantes pruebas. No nos gustaría que existiera un bug en el cual siempre fallarais vuestros objetos si usais este sistema o lo contrario. Estamos trabajando lo más rapido posible para ofrecerlo lo más pronto posible, pero preferimos seguridad ante todo.

    • ¿Podemos seguir mejorando a la vieja usanza?


      Si, el Refinado PLUS lo dice todo. La nueva mejora de item no es obligatoria. Si quieres usarlo, haz click en el icono hasta que se ponga verde.

    • ¿Que ocurrirá con el Master Compass, God Blessing Scroll o cualquier otro objeto similar?


      El porcentaje que verás en las imagenes es en verdad el calculo sin aplicar ninguna bonificación externa. Este porcentaje base esta alterado por el sistema de mejora, esto significa que usar un herrero de gremio o un Master Compass aumentara el porcentaje de acierto, pero no se verá reflejado, ya que es una mejora aplicada DESPUÉS por parte del servidor y no del cliente.


    Si teneis alguna duda, no dudeis en preguntar y os contestaré tan pronto como sea posible :)


    Hello,


    First of all, the first is not a bug. Players who join OX everyday can tell you that sometimes, I just give the reward to all the players just for join. Obviously, this is not usual and it happens with low frequency.


    Secondly, you should know that staying in the limit of the map (or for example, stay on the wall and use the horse to go far beyond) may cause the game malfunction. Like when the people got stuck in the wall of the Football map because they try to bypass it. In the football map, you got stuck in the wall. In OX map, you get a lose. To be honest, there is plenty of room in the square so there is no need to stay on the limit of it.


    Hope this solve your questions.

    We have implemented a football stadium and we can run it, but since the last time we run it wasn't welcome at all, we are not thinking on running it again unless players are interested on participate again.